Još jedan Boingov uzbunjivač umro pod sumnjivim okolnostima

02.05.2024

17:12

0

Ovaj 45-godišnjak je umro manje od dva meseca nakon što je uzbunjivač Boeinga Džon Barnet (62) pronađen mrtav

Još jedan Boingov uzbunjivač umro pod sumnjivim okolnostima
Boing - Copyright Profimedia

Džošua Din, bivši radnik Spirit AeroSistems-a koji je optužio uzbunjivača Boinga da ignoriše nedostatke u proizvodnji 737 MAKS, preminuo je nakon kratke borbe sa „iznenadnom, brzo širećom infekcijom“, potvrdili su članovi porodice i njegov advokat.

45-godišnji bivši revizor kvaliteta u Spiritu je navodno bio „dobrog zdravlja i bio je poznat po zdravom načinu života“ pre nego što se iznenada razboleo i otišao u bolnicu zbog problema sa disanjem pre dve nedelje.

Prema Dinovoj majci, njen sin se „borio za život“ nakon što je dobio upalu pluća i pretrpeo moždani udar nakon infekcije stafilokokom aureusom (MRSA) otpornom na meticilin.

Nakon što je Spirit otpustio Dina u aprilu 2023, on je podneo žalbu Ministarstvu za rad tvrdeći da je njegov otkaz bio odmazda zbog izazivanja zabrinutosti u vezi sa bezbednošću u vazduhoplovstvu.

Ovaj 45-godišnjak je umro manje od dva meseca nakon što je uzbunjivač Boeinga Džon Barnet (62) pronađen mrtav od, kako su vlasti Južne Karoline opisali, očigledne rane iz vatrenog oružja koju je sam sebi naneo.

Njegovi advokati su rekli da je Barnet bio usred davanja iskaza tvrdeći da mu je Boing uzvratio zbog pritužbi na bezbednosne probleme sa Boing 787 Dreamliner.

Profimedia
 

Policijska istraga o Barnettovoj smrti je još u toku.

U januaru je Federalna uprava za vazduhoplovstvo privremeno prizemila sve avione Boing 737 Maks 9 u SAD nakon što je eksplodirala ploča na vratima na letu Alaska Airlinesa.

Istog meseca otkriveno je curenje kiseonika u avionu Boeing 737 koji je trebalo da preveze američkog državnog sekretara Antonija Blinkena sa Svetskog ekonomskog foruma u ​​Davosu.

U oktobru 2018. 189 ljudi je poginulo kada se novi Boing 737 MAKS 8 srušio na obalu Indonezije.

Šest meseci kasnije, 157 ljudi je izgubilo život kada se još jedan 737 MAKS 8 srušio samo nekoliko minuta nakon poletanja iz Etiopije.

Obe katastrofe bile su povezane sa loše dizajniranim softverom u kokpitu.

Linija 737 MAKS je kasnije prizemljena na 20 meseci širom sveta i koštala je Boing više od 20 milijardi dolara u pravnim nagodbama.

Bonus video:

Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Izvor: Sputnjik

Možda vas zanima

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike